برگزاری هفته سلامت بانوان در نائین

خرید بک لینک

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین از برگزاری جلسه آموزشی به مناسبت هفته سبا(سلامت بانوان ایران) در این شهرستان خبرداد .

هدف از اجرای برنامه مزبور را پیشگیری ، افزایش اطلاعات عمومی شرکت کنندگان ، ارزیابی دوره ای سلامت بانوان ، ارتقاء سطح سلامت زنان ، فعالیت های پیشگیرانه در تحول نظام سلامت و .. اعلام شده است .

در این جلسه آموزشی که توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در محل کانون بازنشستگان برگزار گردید، یکی از داوطلبان ، در خصوص اهمیت و ضرورت توجه به سلامت بانوان و انتظارات قابل طرح توضیحات کاملی ارائه نمود .

با توجه به منافع ارزشمند اجرای برنامه ، کنترل عوامل خطر بیماری ها بویژه بیماری های قلبی عروقی که به عنوان اولین و مهمترین علت مرگ زنان 30 تا 70 ساله عنوان شده است .

در این نشست ، ضمن تاکید بر ضرورت پیشبرد اهداف برنامه و توجه به ابعاد سلامت باروری روحی و روانی وتأمین شادابی زنان ، در زمینه تقویت برنامه های خودمراقبتی، اهمیت تغذیه ، فعالیت جسمانی ، اهمیت برنامه میانسالان ، شیوه زندگی و سرطانها ، اضافه وزن ، اختلالات خواب و راه درمان آن و ... توضیحاتی ارائه شد .

در این برنامه ، بیش از 35 نفر از خواهران داوطلب حضور داشتند .

جمعیت هلال احمر شهرستان نایین...

ما را در سایت جمعیت هلال احمر شهرستان نایین دنبال می‌کنید

برچسب: برگزاری هفته سلامت,برگزاری هفته سلامت در مدارس,برگزاری مراسم هفته سلامت,اهداف برگزاری هفته سلامت,اهمیت برگزاری هفته سلامت,برگزاری جلسه هفته سلامت,برگزاری جشن هفته سلامت, نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 7:19

صفحه بندی