قدردانی کارکنان جمعیت هلال احمر نائین و اعضای مهد کودک از خدمات پلیس

خرید بک لینک

بمناسبت هفته نیروی انتظامی ، کارکنان هلال احمر شهرستان به همراه نونهالان غنچه های هلال با فرماندهی راهور و پرسنل دیدار کرده و با اهداء شاخه های گل از آنان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر نائین ؛ محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در حاشیه این دیدار اظهار داشت :

ممکن است امنیت در منطقه ای وجود داشته باشد اما اگر در بین مردم تشویش و اضطرابی حاکم شود که احساس امنیت از بین برود، همانند این است که هرگز امنیتی وجود نداشته است ، بنا براین امنیت در جامعه جایگاه ویژه ای دارد، اما احساس امنیت بسیار مهم تر است.

وی تصریح کرد: متولیان برقراری نظم و امنیت همیشه در تلاش هستند تا این امر محقق شود اما تولید امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست و کلیه دستگاه ها باید در این امر مهم و خطیر دخیل باشند.

:: موضوعات مرتبط: جوانان

جمعیت هلال احمر شهرستان نایین...

ما را در سایت جمعیت هلال احمر شهرستان نایین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: پنجشنبه 27 مهر 1402 ساعت: 20:12

صفحه بندی