میز خدمت دستگاه های اجرائی در امامزاده سلطان سید علی (ع) شهر نائین

خرید بک لینک

به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان نائین در رواقر فاطمیه امامزاده سلطان سید علی ع برپا شد .

در این راستا آحاد جامعه و شهروندان گرامی از طریق دیدار چهره به چهره با مدیران شهرستان نسبت به بیان ئو پیگیری درخواست ها و مشکلات خود اقدام نمودند .

دراین برنامه حدود 40 نهاد ، ارگان و اداره دولتی حضور داشتند .

:: موضوعات مرتبط: اخبار

جمعیت هلال احمر شهرستان نایین...

ما را در سایت جمعیت هلال احمر شهرستان نایین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت: 14:38

صفحه بندی