
به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان نائین در رواقر فاطمیه امامزاده سلطان سید علی ع برپا شد .
در این راستا آحاد جامعه و شهروندان گرامی از طریق دیدار چهره به چهره با مدیران شهرستان نسبت به بیان ئو پیگیری درخواست ها و مشکلات خود اقدام نمودند .
دراین برنامه حدود 40 نهاد ، ارگان و اداره دولتی حضور داشتند .
:: موضوعات مرتبط: اخبار
جمعیت هلال احمر شهرستان نایین...
ما را در سایت جمعیت هلال احمر شهرستان نایین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت: 14:38