
به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان نائین در رواقر فاطمیه امامزاده سلطان سید علی ع برپا شد . در این راستا آحاد جامعه و شهروندان گرامی از طریق دیدار چهره به چهره با مدیران شهرستان نسبت به بیان ئو پیگیری درخواست ها و مشکلات خود اقدام نمودند . دراین برنامه حدود 40 نهاد ، ارگان و اداره دولتی حضور داشتند . :: موضوعات مرتبط: اخبار بخوانید...
ادامه مطلب